Apabila tekanan itu tiada lagi

22 November 2008


2 assignment paling tebal
fuh~ akhirnya..
berakhir segala tekanan dan bebanan yang aq tanggung selama 1 sem ini.sebelum ni memang x tergerak lak nak buat assignment seperti didalam gambar rajah di atas, last² kene gak membuatnya dengan kadar yang segera. Gambar tersebut menunjukkan klip ditepi itu berwarna merah dan kuning.haha memang la.tapi daripada pemerhatian kita klip tersebut telah di bengkok kan ke arah berlawanan menandakan assignment tersebut adalah tebal. :) tapi alhamdulillah pada malam tadi siap jugak akhirnya assignment ni.mane tak nye, buat assignment ada yang bermasam muka,bermanis muka,bermuka² dan macam² muka lagi yang keluar untuk membuat assignment Mr htein Lin ini a.k.a tain.


kalu nak cerita
pasal assignment ni..memang la banyak jugak.sampai tak tercerita. start dari awal masuk laboraty first& second eksperimen dibuat oleh student itu sendiri,dan kemudian ada lagi sesi fotography tapi bukan berfoto gedik sebab komponen kat litar tu tak boleh nak posing², die just statik macam tu je.mula² tak ambil pusing pasal assingment ni.ingatkan buat untuk grouping, last² rupanya individu, tu pun tersedar bile orang lain dah mula siapkan assignment pertama.

buat punya buat
kopi punye kopi.kira buat dan kopi pun ada.kalu nak buat sorang,memang sampi study abis pun tak siap agaknya.siap gak akhirnya.so sekarang cuma nak fokus pada exam je.Jumlah yang tercatat untuk menyiapkan 2 "asemen" diatas adalah lebih kurang dan hampir menjejak RM 200.00. tengokla harga potostat sekarang,semuanya cekik darah cekik urat dan mencekik juga. Ada sebuah kedai berhampiran kedai makan abadiah, kedai potostat tersebut amat mencekik darah potostat nya, sampaikan satu keping berharga 80-90 sen.(colour).apekejadanya semua ini?


exam last
adalah pada 24hb jadi dalam 25 tu aq dah bergerak balik,tapi kenela hantar "org tersyg" dulu balik rumah.sebab nanti nak cuti lame."rindu"plak nanti kalau tak jumpe, bak kata orang.ahaks.jadi untuk semua yg membaca, aq xupdate blog ini untuk beberapa minggu.tapi kalu korang nak ambik pape widget atau info dari blog ni,ambikla dengan sesuka hati asalkan jangan tiru atau kopi sebijik2 kang kantoi lak.dapat fail terus.hehe

kalu aku dah start
mengarang memang tak jadi kerja karang,jadi setakat ni je untuk kali ini.di sem ini..alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar terutamanya perhubungan aq ngan si dia.pun dah lebih 8 bulan.moga² kekal sampai jinjang pelamin,insyAllah.Korang doakan lah ya.aq dah xnak cari lain dah.hehe harap inilah pilihan aq..
sekian dari penulis yang tidak gelap kali ini..ape² korang tingglkanlah komen dan tingglkan lah jejak korang kat chatbox kat tepi tu ya? nnt senang aq nak skodeng korang punye blog atau web




Related Posts by Categories



4 comments:

Eman A said...

aduuh, pegi cerita pengalaman buat assignment buat apa, aku sampai perenggan dua je da malas baca, haihh.

kairole said...

senanya aq nak cakp perkara yang bawah tu.aq x update blog ahaxk

kairole said...

:)

kairole said...

testing :((

Post a Comment