Aku Rasa Aku dah tahu...

23 April 2009



Melukis, menconteng, dan suke bende² yang agak pelik dan cantik adalah memang favourite aq.kalu korang tengok meja tempat korang belajar ad conteng2 tu, bukan aq yang buat eh. aq bt kat kelas aq je..

Kerjaya sebagai seorang part time jurufoto, editor gambar, haih kenapa la aq xnampk semua ni dari mula. "EBAY" ha itulah yang aq maksudkan sekarang ni.walaupun aq belum terjah ke pasaran ebay ni, tapi aq dah mula mereka bentuk "mouse pad" niche aq, untuk di list kan ke dalam pasaran ebay.Knp aq join ebay pulak ? ermm tak de sebab sebenarnya, tapi salah satu bidang yang aq suke nak buat adalah design daripada mengira math(oh x sukenye).Kan aq cakap aq tak kan pernah give up nak buat bisnes online ni, hehe so skrg tumpuan aq adalh dlm bidan perniagaan pulak.kalu sebelum ni, affiliates,mlm,ptc,cpa dan macam2 lagi yang aq dah join ops tak lupe "FOREX" bidang paling lame aq study cam study exam pun ad,hari2 ngadap buku.semua tu aq dah try, tp belum ad rezeki nak menjadi, maybe salah satu silap aq adalah hilang fokus kepada sesuatu seperti kata otai2 bisnes online.


Jadi aq ambik keputusan untuk start ebay, dan fokus pada bende ni, walaupun aq xberapa pakar dlm photoshop, tp kalu setakat nak ubah sana sini sket tu tak jadi masalh rasanye.Berikutan dengan kejayaan orang2 kita dlm ebay ni, yang senyap2 jalan kan bisnes semacam ini.aku jugak nak turut serta cuba menerjah pasaran ebay ni, mane tahu ad rezeki pulak kat sini.Rezeki tu semua datang dari Allah, selagi kita berusaham selagi tu lah Allah akan bantu.cume kenela sentiasa ad sifat sabar dan tekun dlm melakukan sesuatu.jadi korang doa2 kanlah aq supaya aq berjaya dalam ebay ni.kalu sorang baca dah satu doa.amin..ini adalah intro sebelum aq memulakan perniagaan aq di ebay.so stay tuned for more update dari aq.nak sambung wat design.hehe daaa~


Related Posts by Categories



1 comments:

j_hafiz said...

o0o..br nk stat.keep on going bro.nnti leh share mslh2 psl ni.tlis la prkmbgn sal tu dlm blog ni

Post a Comment