Personal & Bisnes

04 April 2009

Assalamualaikum,(perenggan baru)
kehadapan pembacaku yang budiman(noktah)


Dengan ini aku nak mengumumkan blog lagi aku yang lagi satu kini dibuka untuk tujuan bisnes² online.Kalau nak ikutkan banyak sangat bisnes online yang aku masuk tapi kebnyakan nye sebab aq tak fokus dengan apa yang aku wat.itulah sebab nya orang kata tahi2 ayam hangat.last2 semua tak jadi ape.Setelah aq semakin dewasa dengan bende2 bisnes online ni, aq baru taw yang nak berbisnes ni kene fokus satu bende dan kita takleh nak semua bende dalam satu masa.

Dari 1 tahun lebih yang lepas, aq terlalu teruja dengan promosi2 dari bisnes2 online yang pernah aq ceburi, walaupun semua tu leh buat duit, tapi kita kene fokus pada satu bende untuk kita berjaya dalam berbisnes online ni.

Jadi dengan ini, aq buat lagi satu blog untuk aq sendiri tgk dan teliti dimana silap aq dalam berbisnes online ni, sambil tujugak aq leh kumpul bisnes2 yang pernah aq ceburi supaya nanti takdelah terlupa.

jadi kalu korang singgah kat blog aq ni, jgn lupe masuk pintu ke dua, ad kat menu atas tu..untuk korang usya2 program2 buat duit yang aq sediakan..
oh itu saja aq tak suke tulis panjang2 sebab nanti aq merapu tah kemana..
hehe chow~ daa

Related Posts by Categories



1 comments:

Ir. hydir said...

hoho .. dah ada blog bisnis pulak ke
dasat jugak tuh

anyway..moga sukses selalu :)

Post a Comment