Final Presentation

05 November 2009

Alhamdulillah dapat juga aq menyiapkan final project yang makan masa bertahun nak siap. memang letih belajar ni, bila time malas tu datang..tapi bila time rajin tu rajin sangat la pulak.nak menulis blog pun tak sempat, takde idea nak tulis. ok update sket untuk gambar presentation hari tu.
Circuit yang telah siap dipasang dan diprogrammingkan menggunakan mplab.
Memamng boleh pecah otak kalu belajar programming ni sorang. disebabkan aq tak berapa nak reti. aq mintk tgl org untuk memprogram kan bende ni. Mintk tolong orang tapi kene la belaja juga bende2 ni sket.
Masa final present lah terkantoinye bende ni. sebab aq x faham ad berapa part dlm language tersebut. part yang aq study die tak nak pulak tanye. part yg tak study tu la yg die tanye.
ades~ termenung kejap





Ok ini lah model yang telah sempurna seap. memang nampak simple. tapi ad la jugak pujian dari lectrure yang beri markah masa presentation tu. mungkin kerana melibatkan programming yang boleh membahayakan kesihatan.



Abes je present aq terus balik dan mematikan diri seketika. dek tamparan masa present tersebut membuatkan aq pk sejenak. kenapa aq tak cuba untuk fahamkan bende ni dengan sepenuhnya. Sekarang ni tengah menyiapkan report bagi projek Ultrasonic Range finder ni.
dan juga ad 1 lagi asemen dan 1 exam yang akan menjelang. lepas tu baru lah boleh terjun tingkat 5 sebab dah abis belajar. Penat sungguh belajar kalu bukan yang kita minat ni. sebab ia memerlukan banyak usaha dan paksaan. huhu~
So kalu sesiapa yang ad kerja kosong. boleh la tawarkan kat aq. hehe sempat ag.

Related Posts by Categories



2 comments:

Aina Mardiah said...

well done !
;)

kairole said...

thenks dear ~

Post a Comment