entry sesat

24 January 2010

Disebabkan entry di blog sebelah tiada satu langsung diselitkan nama aq, tergerak hati nak menulis bende bende bosan ni walaupun malas. Ketika ini keadaan masih lagi dalam keadaan tak stabil dengan sakit sakit yang aq hadapi (sakit dirahsiakan) tetapi perkara utama yang aq lakukan setiap kali aq online adalah membaca setiap entry di blog sebelah itu. Itulah rutin harian yang aq lakukan rasanya aq lah orang pertama yg membacanya setiap kali beliau mengupdate blognya. Gembira ke sedih ke aq tetap menjadi peminat no 1 yg membaca blog beliau. tapi adaklnya terkilan di hati bila nama ini jrg sekali dimasukkan kedlm blog tersebut. Mungkin terlupa atau tak penting :)

aq taw blog ni mungkin hanya insan2 yang tersesat terlanjur membaca blog aq ni. dari hari ke sehari hidup ni semakin terasa sepi dan terasa tak berteman. Sebab tiada apa yang penting kt diri aq yg perlu orang cari...stop! aq paling benci melayan perasaan mcm ni. kerana terlalu bnyk kesusahan yg aq telah hadapi hanya utk mendptkn sedikit penghormataan dan kasih syg.
bukalah hati bukalah mata dan bersyukur dengan ap yg anda ada. Ya! aq bersyukur, sebab tu lah smpi skrg aq masih bersama si dia dengn penuh kesabaran dan kasih syg. samaada hatinya betul ad untuk aq. itu aq x tawla..






Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment