Window Xp pilihan terbaik

12 January 2010

salam..
Kebanyakan pengguna yang sudah biasa dengan komputer sejak 10 tahun lepas semestinya familiar dengan window xp, window 95 atau window 98. MSDOS tidak dimasukkan dalam carta. heheh. Pada masa ini telah banyak operating system yang telah di lancarkan di pasaran dunia terutamanya malaysia seperti window vista, window linux dan yang paling baru adalah window

Kenapa saya kata window xp adalah pilihan terbaik?

ini adalah kerana kita bebas melakukan apa apa pengubahsuaian keatas theme, program dan juga lain lain yang menjadikan kita merasa bebas dalam mengubah segala setting mengikut citarasa kita sendiri. saya cuba menggunakan window vista beberapa kali tetapi agak menghampakan kerana ia lebih sesuai bagi komputer komputer yang canggih masa kini. apa yang saya tidak berminat dengan vista ini adalah system nya yang saya rasa agak sempit dan sukar untuk melakukan pengubahsuaian. Window xp pula lebih ringan dan mempunyai ciri ciri simple yang mudah untuk difahami. Kita boleh menukar themes, setting, dengan amat mudah berpandukan tutorial2 yang berada di internet.

untuk entry kali ini saya akan berkongsi themes yang sy minat dan mudah untuk di install ke dalam pc anda. Theme alienware adalah theme yang saya rasa terbaik yang amat mudah untuk diaplikasikan kedalam pc.



BOOM! ok download2....

DISINI

untuk entry seterusnya : Khas buat pengguna sony ericsson [cara format handphone anda]
seperti yang dilakukan di kedai :D


sekian.. jgn lupa tinggalkn komen ye.

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment