kepala naik bingung

22 December 2009

kepala ku naik bingung memikirkan kerja yang perlu aku buat.
Pendapatan aku menjadi part time photographer tidak cukup untuk menampung kos hidup aku sendiri dan juga kos hutang belajar aku.
tika ini. tiada siapa yang tahu akan macam mana aq rasa. aq dah beruasaha bisnes ni bisnes tu. tapi semuanya tak menjadi. kerja pulak masih tiada panggilan.
Ya Allah berikanlah ketabahan pada hati ku ini..
Si dia serba tak kisah tentang kehadiran aq dlm hidup beliau. itu aq tak peduli.

sekarang yang aq peduli.mana aq nak cari duit? kepala aq kusut, badan aq pn letih dan segala kemahuan aq terbatas. arghhhh


Related Posts by Categories



2 comments:

Faizreen said...

byk kn bersabar ye..ade hikmah 2 d sebaliknye.
mgkn lps ni ko akan lbh menghargai mcm mne susah nye mencari rezeki.hmm...mcm mane lh agknye kn parents kite cari duet utk besar kn kite smpi skrng...

tabah btl dieorg kn=)

kairole said...

faizreen: thanks.tp kdg2 kite ni manusia lemah. tahap kesabaran adakalnya sedikit. uhuhu
ye tabh nye diorang. nnt kita plak jd parents.

Post a Comment