21untuk saya

04 February 2009

for the first time......
untuk : aza,syafa,azmil,lokman and adi mekasih beribu2 coz celebrate my besday, dan untuk semua yang wish besday kat aq mekasih all of you ya..

for my beloved one nuraina mardiah bte zainal,kamu adlh yg terbaik tercipta untuk ku..tq so much syg. -ops dah mcm ucapan dpt award lak.berjiwa2 sek
ejap ya.




04 februari 2009
12.00am -kfc nilai seremban malaysia.. seorang mangsa dilaporkan telah disapu dengan kek mukanya sehingga berbau telur semuanya.seramai 6 orang terlibat dalam kejadian tersebut.Kejadian tersebut dilaporkan berlaku pada kira2 jam 12.00 am.04 febuari.mangsa yang terkena lebih dikenali sebagai kairol(bukan nama sebenar).6 orang tersebut yang dikenalpasti sebagai aza,syafa,azmil,lokman adi dan juga aina telah saling sapu menyapu muka mangsa dan juga muka sendiri dengan kek yang serba cantik di bawah ini.


bahan digunakan semasa kejadian


bahan yang dipercayai diberi oleh kekasih mangsa. antara kandungan ayat
didalam kad kecil tersebut (thanks..for your kind & loving way, the thoughtful
things you do & say for every gentle touch & smile that makes my everyday
life worth while...Lots of Luv..) :D


amacam? penat baca berita?... ni berita pendek je,berita "5 minit" hehe perkataan 5 minit tu slalu digunakan oleh seorang individu tu.berikut adalah ulasan mangsa kepada kejadian tersebut: kita dengarkan :

"ermm..senanya x expect semua ni, huhu muka memng nampk x shock.tp hati terharu beb.sbb korang sudi celebrate besday aq same2.hehe masa budak2 dulu jela skali dpt kek.tu pun rasa baru darjah 2 ke 3.ad lagi gambarnya.muka memang bao telur tapi memang besz.smpai tulis entri nih.haha seb baek kat kfc x leh nak gerak2 sangat..kalu x semua dah kene.nngn krim berperisa telur tersebut.
hehe mesti nak tahu kan ap hadiah yang diberi oleh beliau.hadiah tersebut berupa dompet putih berjenama converse yang memang cantik giler, dan juga minyak wangi body shop yang wangi.wah happy nye sy! alhamdulillah.."

(suspek- suspek yang terlibat)
hehe jgn tanye mane saya dapat gambar ni,puas mencari gambar korang berlima yang satu camni.seb baek jumpe.Gambar adi mane??hehe,korang andaikanla konon2 adi berada disebelah aza sebab terlupa nak ambil gambar kamu semua masa besday tu.

begitulah kejadian yang berlaku, segala crew2 yang terbabit terutamanya dj bertugas(syafa) yg suaranya jelas kedengaran di kaca video dan jugak mil yang agak segan tapi mahu untuk makan ayam kfc tersebut dan jugak aza yang memang suka dengan kraftangan seperti riben yang terpapar di kek terbabit, adi yang sentiasa membaca doa dan diam dan lokman yang tidak boleh direnung apabila die hendak menyuapkan sesuatu didalam mulutnya dan for de last one of coz my dear yang menjadi dalang utama dalam kejadian ini.huhu (seb baek x kene tepung ngn telur) arigato gozaimas semua! :D

Related Posts by Categories



17 comments:

Anonymous said...

"SELAMAT HARI LAHIR" KE-21
may allah bless u~
:)

-aina mardiah-

kairole said...

huhu tq so much

Sinido Ejat said...

Happy birthday dude...
21 dah! hehehe dah tua tuuuu
cepat2 kawin tau ...
:D

Azym Azizi said...

Weh..pak cik dah tua..haha=D

*ak boikot KFC

kairole said...

sinido ejat : tq jat.haahhha nak pinjam duit ko sket la buat kawin

kairole said...

azyim : haha ko pun nak panggil aq pakcik ke? takpe aq pinjam tmpt die je.hehe kesian pekerja takde gaji lak nnti :D

Eman A said...

bila nak daftar mengundi?

Anonymous said...

salam...hoohho..ko kutuk aku yer...mst la gempaq beb..aku kan dj terhebat..ahhaahhahaah......amacam....syok kn kitaorg bt? penat plan nehh...smpi tido termimpi2...hoohhoho.... :p aper2... EPY BESDAY......YEA!!!!!! KO DAH JOIN GROUP AKU!!! SILA2...TAMBAH NASI..TAMBAH..NASI...AHAHAHHA.... SEMOGA HUBUNGAN KO N AINA BERKEKALAN SELAMANYER.......AMIN...NT KAWEN AKU NK NYANYI...KO X BG..AKU NK GAKK.. BIAQ HUJAN KENDURI KO..AHAHAHAHHA.....K AH..NGARUT2 DAH NEH..HEEEHEHEH...LG SATU..PIC AKU ANER..NI NK MARE NEH XDA PIC AKU..HUUHUHUH..K LAHH...PAPAI...SALAM.................. :p

kairole said...

wah capslock semuanya tu..haha aq ngah mencari gambar korang berlima sebab dah terlupa nak bergambar ramai2 masa mlm tu..ha seb baek jumpa taw..:D

kairole said...

eman : daftar mengundi man?? wah semangat seh..tetiba lak rasa dah tua bila nak daftar ngundi ni..huhu

Anonymous said...

kek yang cantek!! epy besday..

Anonymous said...

salam.hahhahah..tau pon ko letak pic kitaorg..lau x letak td..ku saman ko nt...hhahahaha =))

kairole said...

huhu..ok gak ko nak saman,duit aq bnyk sgt x tao nak bt pe..

Anonymous said...

haaaaahhaaah..lau duit manyak!!!! XRETI RETI NAK BLANJA MAKAN?????????? HAAHAHAAAHA =))

Muhammad Muizzuddin Bin Azraei said...

salam k-rul.aku rasa masih belum terlambat lagi, selamat ulangtahun kelahiran ke 21.. :D

ijamidayu said...

:))

Tahniah.. Dah pun mencapai lagi tangga pengajaran..

kairole said...

@ ijamidayu hehe terima kasih

Post a Comment